Enquête Huisartsenpraktijk Vessem
Afgelopen najaar is er een enquête gehouden onder patiënten van Huisartsenpraktijk Vessem. Bij deze willen wij u een samenvatting geven van de resultaten. We waren erg tevreden met de respons van 86 %. Van alle reacties kunnen we leren, en hiermee hopen in de toekomst nog beter aan ieders wensen te kunnen voldoen.
Als gemiddeld rapportcijfer werd een 8 gegeven. De meeste complimenten en positieve punten hebben te maken met professionaliteit, patiëntvriendelijkheid, betrokkenheid en de persoonlijke benadering. Ook de faciliteiten, zoals de aanwezige apotheek, de beschikbare apparatuur en de mogelijkheid tot bloedafname worden prettig gevonden.
Natuurlijk zijn er ook leer – en verbeterpunten. Met name de wachttijd bij de apotheek, en een gemis aan privacy bij de balie wordt genoemd. Ook wachttijden voor het spreekuur zijn soms lang, maar wanneer gemeld wordt hoe lang de wachttijd ongeveer is, wordt dit minder vervelend ervaren. De telefonisch e bereikbaarheid is ook een aandachtspunt.
In de komende periode gaan we als team aan de slag met de verbeterpunten, en zullen we u op de hoogte houden op welke manier we dit gaan doen.
Het volledige verslag van de enquête is te vinden onder de volgende link:
Argo patientenenquete najaar 2021
Wij willen u bedanken voor de medewerking en staan altijd open voor suggesties, opmerkingen en tips!
U kunt uw ideeën deponeren in de hiervoor bestemde
ideeënbus in de wachtruimte